FAQ

Meest gestelde vragen

Zodra de boeking binnen is ontvang je een bevestigingsmail met verdere informatie. Op de dag zelf zul je de eerste locatie ontvangen, na de eerste activiteit ontvang je de volgende locatie Geniet van het avontuur!

Zodra de betaling is ontvangen is de boeking definitief en kan de datum niet zomaar gewijzigd worden. Echter zullen wij onze uiterste best doen om de datum te verplaatsen, wij kunnen hier geen garanties geven.

Nee dat is niet mogelijk, Het programma blijft een verrassing voor iedereen. Vooraf zal dan ook niet bekend gemaakt worden wat de activiteit is of waar jullie naartoe gaan.

Het is een super origineel cadeau. In een leuke verpakking. Alle bonnen zijn 12 maanden geldig. Klik hier voor meer informatie of om direct te bestellen

We kunnen zeker rekening houden met speciale wensen. Geef bij het maken van de reservering aan waar we precies rekening mee moeten houden en we zorgen voor een aangepast menu.

Na het invullen van de vragenlijst ontvang je een offerte/factuur.  Zodra het geld is overgeboekt, is de
boeking bevestigd en ben jij verzekerd van een verrassend leuke dagtrip.

De dagtrip is inclusief activiteiten, eten en een beperkt aantal drankjes. Uiteraard is het altijd mogelijk een drankje extra te nemen, dit is voor eigen rekening. Reiskosten welke gemaakt worden om op de locatie te komen, eventuele parkeerkosten en/of toeristenbelasting zijn voor eigen rekening. Als je kiest voor een dag met gids, is het vervoer inclusief.

Op de vragenlijst kun je aangeven welk dagdeel jou voorkeur heeft. Dit is niet de exacte van/tot tijd. 

Geef je over aan de verrassing en geniet zonder op de klok te kijken. Wil je voor een bepaalde tijd weer thuis zijn of niet voor een bepaalde tijd starten? Geef dit dan door bij het boeken en wij houden er rekening mee.

Je bent als deelnemer zelf verantwoordelijk voor het afsluiten van een (reis)verzekering. Bij dagtours voor grote groepen incl. bus en gids sluiten wij een verzekering af.

Indien je de boeking wilt annuleren of verplaatsen dien je dit z.s.m. bekend te maken. Bij annulering meer dan 10 dagen vooraf zal Tour2Day  er alles aan doen om de volledige of een gedeelte van de prijs te retourneren, zijn er echter reeds kosten gemaakt door Tour2Day welke niet meer terug te halen zijn zal dit worden doorberekend aan de klant.
Is de boeking binnen 10 dagen? In principe is annuleren helaas niet meer mogelijk gezien de gemaakte kosten en ben je het gehele bedrag verschuldigd.